top of page
1689326231536.jpeg

Andrej Štuk

Externí specialista, strategická komunikace

  • LinkedIn

Dvacet let jsem sbíral zkušenosti v oblasti marketingu a komunikace. Pracoval jsem na kampaních pro známé značky včetně Pepsi, Mercedes Benz, Vodafone, Wrigley a GE Money, za což jsem získal řadu kreativních ocenění doma i v zahraničí. Postupně jsem přešel z tradičního marketingu na content marketing, vytvářel jsem brand storytelling a obsah pro mezinárodní digitální platformy pro značky jako Škoda Auto, Eset nebo Sklárny Moser.

 

Řadu let jsem stál i za kamerou a pracoval jako dokumentarista v konfliktních oblastech sužovaných válkou a chudobou, včetně Afghánistánu, Iráku, Sýrie, Ukrajiny, PÁSMA Gazy, Sierry Leone a Demokratické republiky Kongo. Mojí doménou byly dlouhodobé projekty, které zdůrazňují témata prostřednictvím vyprávění příběhů a úhlu pohledu.

Absolvoval jsem MPA v oboru Bezpečnostní a krizový management na Cevro Institutu v Praze. V roce 2024 jsem nastoupil do NATO StratCom COE. Mým dlouhodobým tématem je Strategická komunikace státu v současné bezpečnostní situaci.

bottom of page